Otkrivamo prevaru Ambasade SAD-a i DAN-a: Lažima pokušali da prevare javnost

0

Američka Ambasada, u izvještaju koji je danas objavio jedan medij, vezano za kampanju za izbore 2016. godine, pokušala je da prevari javnost saopštavajući lažne informacije, eksluzivno saznaje Borba. U tim lažima, očigledno je učestvovao neko iz vrha redakcije DAN-a, koji je, pokušao da prikrije svoju nečasnu ulogu u tim dešavanjima, pa je prikazujući netačne podatke, namjeravao da spinuje javnost. U pomenutom izvještaju Ambasade se navodi da se, navodno, “jedan od lidera Demokratskog fronta obratio menadžmentu dnevnog lista Dan sa izdašnom ponudom, od 150.000 eura za oglašavanje i uticaj Fronta na određivanje naslova i objavljivanje fotografija na naslovnici lista i unutrašnjim stranama”. Američki izvor iz DAN-a je naveo da je ta suma novca dva puta veća od redovnog prihoda Dana od reklama političkih partija tokom posljednjih izbora. Uprkos ovom snažnom ekonomskom stimulansu, uređivački menadžment je, kako tvrdi američka Ambasada, odbio tu ponudu jer je nekoliko urednika zaprijetilo da će napustiti novinu ako takva ponuda bude prihvaćena kaže se u izvještaju Ambasade SAD u Podgorici.
Ekskluzivno objavljujemo dokument: DAN tražio saradnju sa DF-om, a ne obrnuto


Borba eksluzivno objavljuje dokument koji raskrinkava ovu laž američke Ambasade i njenog neimenovanog izvora iz DAN-a, a čiji identitet je našoj redakciji poznat. U dokumentu od 07. septembra 2016. godine, jasno se vidi da DAN šalje ponudu Demokratskom frontu sa cijenama koje im nude za reklamiranje u kampanji. Ovaj ugovor koji je potpisao vlasnik Mladen Milutinović, demantuje tvrdnje izvora američke Ambasade iz DAN-a, koji je anonimno dojavio da je DF išao sa 150,000 evra u pomenutu redakciju da bi se reklamirao. U tom dokumentu DAN nudi DF-u da im omoguće reklamiranje i do iznosa od 100,000 evra, što još jednom potvrđuje kakvu je laž plasirao neko iz redakcije DAN-a preko američke Ambasade.
DF odbio ucjenjivanje DAN-a
Prema našim saznanjima, DF je odbio tu ponudu DAN-a za reklamiranje, jer im je ta redakcija tražila previše novca. To je jedini razlog zbog čega nije došlo do saradnje te političke grupacije i tog medija.
“Nijesmo prihvatili tu ucjenjivačku ponudu DAN-a i do saradnje nije došlo. Kasnije smo, pred sam finiš kampanje objavili neke reklame u DAN-u i to je sve plaćeno. Sve ovo je lako provjeriti, tako da nas čude laži koje se objavljuju, kazao je naš sagovornik iz DF-a.
Takođe, laž je i da je urednički tim DAN-a ikada raspravljao o navodnoj ponudi DF-a za reklamiranje, jer je riječ o privatnoj firmi, a odluke o tome donose vlasnici, a ne zaposleni.
Očigledno je neko iz vrha DAN-a učestvovao u nekim prljavim poslovima, koji polako izlaze na vidjelo, pa je lažima pokušao da skrene pažnju sa sebe i poslove kojima se bavio.
Izvor američke Ambasade iz DAN-a uhvaćen u laži
Ovo nije jedina laž koju je neko svjesno, u pomenutom tekstu pokušao da plasira javnosti. Naime, u izvještaju piše da je DAN odbio novac DF-a, ali je stvarsnost potpuno drugačija. DF se u DAN-u, poslednjih dana kampanje za izbore 2016. godine reklamirao, što je lako provjeriti uvidom u novine iz tog perioda, pa je nejasno šta je ovim lažima neko iz vrha DAN-a pokušao da postigne.

Ostavite Komentar

Your email address will not be published.