Upozorenje: Poruku ili mejl od Pošte Crne Gore sa sumnjivim sadržajem prijaviti na 19895

0

Pošta Crne Gore saopštila je da zbog aktuelnih sms prevara, koje korisnici prijavljuju i ovih dana, još jednom podsjećaju građane:

Nekoliko fišing kampanja (onlajn akcija koje imaju za cilj da prevare korisnika) u posljednje vrijeme bilo je usmjereno ka korisnicima poštanskih usluga. Logotip, ime, web adresa i usluge Pošte Crne Gore samo u prethodnih nekoliko mjeseci zloupotrijebljeni su desetak puta.

Kreatori onlajn prevara najčešće koriste SMS poruke, mejlove, Viber.

Vjerujemo da će nekoliko opštih informacija i savjeta koje navodimo podstaći na opreznost i biti od koristi:

✓ Najprije, važno je naglasiti da Pošta Crne Gore u ovom trenutku od svojih korisnika ne zahtijeva onlajn plaćanje i unos bilo kakvih podataka putem mejla, SMS-a niti bilo koje aplikacije za komunikaciju.

✓ Onlajn plaćanja platnom karticom, kada je riječ o servisima Pošte Crne Gore, za sada, moguća su za usluge web telegram, web račun, post shop – ovi servisi dostupni su na sajtu Pošte Crne Gore www.postacg.me.

✓ Pratite sajt i društvene mreže Pošte Crne Gore kako biste bili informisani o novinama i dešavanjima.

✓ Kada primite poruku ili mejl od Pošte Crne Gore čiji sadržaj i formu vidite prvi put, a prema ostalim elementima ne možete da utvrdite da li je riječ o onlajn prevari, pozovite 19895. Naši operateri su Vam na raspolaganju radnim danima i subotom od 8:00 do 20:00 sati.

✓ Ukoliko od Pošte Crne Gore primite poruku ili mejl sa krupnim pravopisnim greškama, sadržajem u kojem se miješaju pisma ili jezici, najvjerovatnije je riječ o onlajn prevari. Bez obzira na to šta je sadržaj, provjerite autentičnost mejla ili poruke pozivom našeg Call centra 19895.

✓ Uvijek dobro obratite pažnju na domen koji je naveden u poruci, broj telefona ili mejl adresu pošiljaoca poruke.

✓ Ukoliko smatrate da su Vaši podaci zloupotrijebljeni, incident možete prijaviti i mejlom na [email protected].

 

Ostavite Komentar

Your email address will not be published.