Đurović: RTCG će završtiti izvještavnja o izbornoj kampanji kao što je i počeo – uz punu podršku vladajućoj partiji

0

Pred početak izborne ćutnje posljednju političku poruku sa Javnog servisa građanima će poslati jedino predsjednik Demokratske partije socijalista (DPS) Milo Đukanović, čime će staviti u neravnopravan položaj ostale partije koje samostalno ili u sklopu koalicija nastupaju 30. avgusta, koristeći institucionalnu prednost predsjednika države.

Umjesto završne političke debate, RTCG će prenositi svečanost obilježavanja 110 godina od obnove crnogorskog kraljevstva sa Cetinja. Tom prilikom obratiće se predsjednik Crne Gore Milo Đukanović, koji nikada nije podnio ostavku na partijsku funkciju i tokom predizborne kampanje obilazio je opštine kao visoki državni zvaničnik, paralelno lobirajući za partiju na čijem je čelu.

Direktor Media centra i bivši član Savjeta Javnog servisa Goran Đurović komentarišući večerašnje obraćanje Đukanovića kaže da će RTCG završiti izvještavanje o izbornoj kampanji, kao što je i počeo, uz punu medijsku podršku vladajućoj političkoj partiji.

“Od 4. do 27. avgusta u “Dnevniku 2” objavljeno je preko 60 promotivnih priloga u kojima javni, odnosno partijski funkcioneri podsjećuju opštine, otvaraju razne objekte uz slanje predizbornih poruka i obećanja za naredni četvorogodisnji period. Sa druge strane, predstavnici opozicije pojavili su se u četiri tematska priloga. Media centar je već poslije 10 dana kampanje pozvao Savjet RTCG i Savjet Agencije za elektronske medije (AEM) da zaustave brutalno kršenje Zakona o medijima, Zakona o elektronskim medijima, Zakona o RTCG i Pravila o pracenju izborne kampanje”.

On je dodao da su građani na taj način finansirali promotivnu kampanju jedne političke partije na Javnom servisu.

Da li je korektno i novinarski profesionalno da se emituju poruke lidera jedne partije i zašto se večeras ne emituje politička debata u kojoj bi učestvovale sve partije i koalicije na izborima, iz RTCG nisu odgovorili.

Direktor Televizije Crne Gore Slavko Đurđić i gelenralni direktor RTCG Božidar Šundić nisu odgovarali na pozive i poruke novinarke “Vijesti”.

Ostavite Komentar

Your email address will not be published.