18. 08. 2018. - 2:41

FLEŠ

Na sastanku u Beogradu otvorene mnoge teme: Srpske vlasti interesuje sumnjiva promjena vlasništva u DAN-u!

Tokom razgovora koje je rukovodstvo Srbije imalo sa predstavnicima Srba iz Crne Gore, bilo je riječi i nezakonitim radnjama oko otimanja dnevne novine DAN, koju je napravila i finansirala Savezna Vlada, a koja je je na volšeban način, uz prećutnu saglasnost režima u Podgorici, prešla u privatne ruke, saznaje Borba. Priču oko DAN-a, na sastanku u Beogradu, kako nam je potvrđeno, otvorio je šef diplomatije Srbije Ivica Dačić. On je saopštio da je Savezna država dala novac za osnivanje te novine i da ih je kasnije godinama finansirala, a da je ta novina kasnije na sumnjiv način završila u privatne ruke. Bilo je riječi i o tragovima novca, tačnije o dokazima koje srpske vlasti posjeduju vezano za DAN. U preregistraciji te novine, kako vjeruju srpske vlasti, ključnu ulogu su odigrali i neki predstavnici režima u Podgorici.
Kako saznajemo, vlasti u Srbiji su spremne da otvore postupak ispitivanja promjene vlasništva pomenute novine, kao i gdje je godinama završavao novac koji je iz Beograda išao za Podgoricu za finansiranje te novine. Na taj način žele da se otklone sve sumnje da je Srbija učestvovala u nekim sumnjivim transakcijama, a tim postupkom žele da izvedu na čistac sve one koji su na prljav način došli do imovine i vlasništva nad novinom. Na sastanku je, kako saznajemo, apostrofirano da je vlast u Podgorici definitivno preuzela kontrolu nad tim medijem.
Većina učesnika sastanka nam je potvrdila da je Dačić otvorio priču oko DAN-a, ali nijesu željeli više da govore na tu temu.

Related posts

1 Comment

Leave a Reply

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *